Vljudno vabljeni k branju poglavja, ki ga je napisala članica strateškega tima projekta Jeziki štejejo, dr. Janja Žmavc, z naslovom “Mobilising the potential held by one’s entire linguistic repertoire for positive youth development” v mednarodni znanstveni monografiji “Positive youth development in contexts” (ur. Ana Kozina in Nora Wiium), ki je pravkar izšla v zbirki Dissertationes Digitalne knjižnice Pedagoškega inštituta.
Omenjeno poglavje lahko najdete na tej povezavi: https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-341-7/978-961-270-341-7.209-238.pdf
Krajši povzetek: V prispevku orišemo aktualna sodobna pojmovanja večjezičnosti, na katerih so utemeljena relevantna priporočila Evropske unije za vključevanje večjezičnih pristopov v vzgojo in izobraževanje. Na tej podlagi v nadaljevanju iščemo možne stične točke, ki bi lahko omogočile konceptualizacijo jezikovnega konteksta v okviru paradigme pozitivnega razvoja mladih s teorijami večjezičnosti in njenih različnih dimenzij v kontekstu šolskega okolja (zlasti učnega, prvega in tujih jezikov) s poudarkom na učencih in dijakih s priseljenskim ozadjem.
Taksonomije: