Spoštovani,
leto je naokoli in Evropski center za moderne jezike (ECMJ) ponovno razpisuje možnost organiziranja dvodnevnih delavnic v letu 2020 na teme preteklih ECMJ projektov:
• Kompetence učiteljev jezikov
• Izboljšanje učenja in poučevanja jezikov s pomočjo akcijskega raziskovanja
• Učni jezik in poučevanje nejezikovnih predmetov
• Kako pomagati učencem obvladati učni jezik?
• Vzpostavitev jezikom prijaznega učnega okolja
• Raznojezične in večkukturne kompetence (ROPP)
• Kakovostno izobraževanje v romščini
• CLIL – onkraj večjezične pismenosti[1] za globlje učenje
• Uporaba IKT v podporo jezikovnemu izobraževanju
• Jezik pri delu
Več o vsaki delavnici si lahko preberete v priloženi brošuri.
Namen delavnic je udeležencem predstaviti in približati metode, pristope, gradiva, orodja, ki so bili že razviti in skupaj z njimi razmisliti o možnosti uporabe ter prilagoditev le-teh lokalnim potrebam.
Delavnice se odvijajo v državi članici, ECMJ krije stroške dveh strokovnjakov za 2 dni. Ostale stroške delavnice krije organizator, katerega naloga je:
- prijava in izpolnitev priložene vloge,
- udeležba na informativnem sestanku na ECMJ v Gradcu (stroške udeležbe krije ECMJ),
- organizacija dvodnevnega srečanja (najem prostora, vabilo udeležencev, promocija dogodka itd),
- intenzivno sodelovanje s strokovnjaki tako pri pripravi delavnice kot pri pripravi končnega poročila.
Zaželeno je, da so udeleženci seminarja tudi izobraževalci izobraževalcev, ki bodo po končani delavnici nove pristope, gradiva, znanja uporabili pri izobraževanju učiteljev na nacionalni ravni. Zato je smiselno, da delavnice organizirajo javni zavodi, fakultete ali druge institucije, ki imajo že vzpostavljene mreže izobraževalcev. V poštev pridejo tudi vzgojno-izobraževalni zavodi, ki so vključeni v nacionalne razvojne projekte.
Več dodatnih informacij dobite pri Bronki Straus, članici in podpredsednici Upravnega odbora Evropskega centra za moderne jezike.
Izpolnjene vloge (v prilogi) pošljite najkasneje do 5.12.2019 na Bronka.Straus@gov.si.
[1] Pluriliteracy – a pluriliteracies approach to teaching for learning puts subject literacy development in more than one language at the core of learning.
Taksonomije: