Vabljeni k branju člankov v angleščini, ki predstavljata dve medsebojno dokaj različni študiji, ki pa imata skupno tematsko področje dvo- oziroma večjezičnosti.
Prvi članek, Valuing multilingual students’ skills, je iz leta 2019 in predstavlja zanimivo raziskavo o večjezičnosti med učenci na nekaj osnovnih šolah v Sydneyju, pri kateri so sodelovali tudi učenci sami, in sicer tako, da so se medsebojno intervjuvali in pogovarjali o vseh jezikih, ki jih govorijo, o svojih kulturah… s študijo so raziskovalci v Sydneyju želeli raziskati kakšno (več)jezikovno znanje vsak učenec ‘prinaša’ v razred, in ugotoviti, kako lahko učitelji gradijo na tem znanju.
Drugi članek nosi naslov Studies into bilingual cognition could help improve language learning in je letošnji, predstavi pa novejše študije skupin grških in baskovskih raziskovalcev na področju vpliva dvojezičnosti na kognitivne sposobnosti. Objavljen je bil v reviji Horizon (The EU Research and Innovation Magazine) Evropske komisije.
Taksonomije: