V letošnjem šolskem letu so učenci v okviru Evropskega dneva jezikov izdelali večjezične napise, s katerimi bomo označili prostore na šoli.
Pri nemščini smo Evropski dan jezikov obeležili z izzivi. Učenci so morali opraviti različne izzive kot npr. šteti od 1 do 10 v treh različnih jezikih, poiskati šolske potrebščine v večih različnih jezikih, uganiti, kateri jezik govorijo ljudje na zvočnih posnetkih, našteti štiri različne pisave, ki jih pišejo ljudje po svetu, napisati sms-e v različnih jezikih… Učenci so izzive igrali v parih. Zmagal je par, ki je uspešno opravil največ izzivov. Mlajši učenci (4. do 6. razred) so v parih igrali didaktične igrice. Šlo je za spomin, domino in sestavljanje besed iz danih črk. Na koncu je vsak učenec povedal eno besedo, ki mu je pri igricah najbolj ostala v spominu. Besede sem napisala na tablo, učenci pa v zvezke.
Pri angleščini so učenci ustvarjali zastavice različnih držav, ki so jih izobesili po šoli, pri latinščini pa so učenci imeli delavnico z naslovom “Besedne rože”. V sredino so napisali latinsko besedo, na cvetne lističe okoli pa besede v romanskih jezikih, ki so izhajale iz latinske besede na sredini.
Koordinatorici projekta JEŠT, Tjaša Jarc in Nina Sladič
Taksonomije: