Dr. Naja Ferjan Ramírez, ki bo z nami na drugem novembrskem Tedenskem pomenku, je raziskovalka na Inštitutu za učenje in možganske znanosti univerze Washington v Seattlu (Institute for Learning and Brain Sciences) in vodja laboratorija Language Development and Processing Lab, v katerem poskušajo ugotoviti, kako se malčki in otroci učijo enega, dveh ali več jezikov preko interakcije s svetom. V laboratoriju jih še posebej zanima odgovor na vprašanje, kako raznolika jezikovna okolja vplivajo na učenje in procesiranje jezikov v zgodnjem in srednjem otroštvu. Vabimo vas, da si na spletni strani laboratorija preberete več o njihovem delu ter njihovih raziskavah.
V razdelku »Publications« lahko dostopate tudi do nekaterih nedavno objavljenih znanstvenih prispevkov. Morda bi izpostavili prispevek z naslovom Early Second Language Learning through SparkLing™: Scaling up a Language Intervention in Infant Education Centers (Poučevanje tujega jezika v zgodnjem otroštvu z interaktivnim orodjem SparkLing™: pospeševanje jezikovnega posredovanja v vzgojno-izboraževalnih zavodih za mlajše otroke), ki je eden izmed novejših objavljenih prispevkov na področju večjezičnosti. SparkLing™ je program usposabljanja, ki so ga ustvarili v laboratoriju dr. Ferjan Ramírez in izobraževalce pripravlja na tujejezično poučevanje otrok starih 0-5 let. Program vključuje učne strategije, učne priprave in učne pripomočke, ki so jih razvili v okviru raziskav.
Taksonomije: