Mednarodni Erasmus+ projekt Global Citizenship and Multilingual Competences (2020-2023) želi eksplicitno integrirati raznojezični pedagoški pristop v izobraževanje za globalno državljanstvo, izpostaviti primere dobre prakse poučevanja globalnega državljanstva in raznojezičnih pristopov ter opolnomočiti učitelje vseh predmetov k integriranju ciljev izobraževanja za globalno državljanstvo skozi raznojezični pristop v redno pedagoško prakso na trajnostni način.
Rezultati projekta bodo vidni v:
- pedagoškem orodju za samorefleksijo, ki bo učitelje spodbudilo k razmisleku o kompetencah poučevanja s pristopom izobraževanja za globalno državljanstvo in raznojezičnih pedagogik,
- spletnem tečaju in orodju za profesionalni razvoj,
- priročniku za učitelje izobraževalce, namenjen usposabljanju in implementaciji.
Na njihovi uradni spletni strani lahko dostopate do referenčnega okvirja za ključne kompetence učitelja, ki je zavezan k pedagoškemu pristopu izobraževanja za globalno državljanstvo in več/-raznojezičnih pedagogik, v več jezikih. Okvir temelji na vrednotah, stališčih, znanju in spretnostih in želi spodbuditi učitelje k razmisleku o poučevanju z občutkom za globalno državljanstvo in raznojezične pristope. Različico v angleškem jeziku lahko najdete tukaj, na spletnem portalu pa je na voljo tudi interaktivna verzija.
Taksonomije: