Cilj pobude Supporting multilingual classrooms (Podpora raznojezičnim učilnicam – SMC) je pomagati državam članicam pri zagotavljanju dostopa do kakovostnega izobraževanja učencev migrantov, ter premostiti razliko med njimi in ostalimi učenci. Navezuje se na širok nabor ECML (Evropski center za moderne jezike) projektov, ki se osredotočajo na kakovostno jezikovno izobraževanje, vključevanje raznojezičnosti v šolski kurikulum, jezikovno in kulturno raznolikost, domače jezike, medkulturno ozaveščenost, CLIL, samostojnost učencev in kritično uporabo virov OER (Open Educational Resources).
Pobuda SMC je ponudila tri različne delavnice. Strateški tim projekta Jeziki štejejo se je odločil za 3. delavnico z naslovom Developing a whole-school approach to valuing and supporting linguistic and cultural diversity. ECML je našo prijavo in s tem projekt Jeziki štejejo izbral kot enega izmed projektov, v okviru katerega bodo ECML strokovnjaki izpeljali izbrano delavnico
30. in 31. oktobra 2018 je ECML v Gradcu organiziral srečanje v okviru SMC. Srečanja se je udeležila dr. Karmen Pižorn kot vodja projekta Jeziki štejejo.
Na srečanju je bilo govora o treh delavnicah, ki so bile posameznim državam na izbiro, o problemih, s katerimi se v povezavi z raznojezičnostjo v šolskih razredih spoprijemajo posamezne države, ter o možnostih oz. ovirah pri nadaljnjem delu. Govora je bilo tudi o administraciji ter sami izvedbi delavnic.
ECML delavnico bomo v okviru projekta Jeziki štejejo predvidoma izvedli v dveh dneh (petek in sobota) v marcu 2019. Podrobne informacije o izvedbi delavnice vam bomo posredovali, ko se s strokovnjaki ECML dogovorimo glede datuma in programa izvedbe delavnice.
Pa še nekaj slik z delovnega srečanja 30. in 31. 10. 2018 v Gradcu:
Taksonomije: